Skip to content Skip to footer

Samenwerking tussen Ledger en de Sandbox Metaverse

Ledger, een wereldleider op het gebied van kritieke digitale activa en Web3-beveiliging, heeft zijn eerste Metaverse-initiatief op The Sandbox gelanceerd, in samenwerking met het creatieve bureau Swipe Back van Metaverse, om gebruikers te ondersteunen, te beschermen en voor te lichten over alle aspecten van digitale activa en cryptocurrencies.

Het initiatief komt op een goed moment; tegen 2021 is naar schatting $ 14 miljard verloren gegaan aan oplichting in de crypto-ruimte.

Ledger's virtuele ruimte

Ledger’s eerste virtuele ruimte, de Ledgerverse, is een meeslepende kaart gebouwd door Swipe Back met “School of Block” (de eerste van verschillende sandbox-kaarten), die gebruikers traint om ervoor te zorgen dat ze “klaar zijn om de metaverse te betreden”. Ze leren bijvoorbeeld hoe ze bedreigingen en phishing-vallen van online oplichters kunnen herkennen via een verhaallijn met personages, virtuele missies en geheimen om te ontdekken.

Door “School of Block” te combineren met gamification, belichaamt de indeling van de ruimtes de sandbox-benadering. Gebruikers kunnen tijdens het spelen unieke beloningen verdienen, terwijl ze leren over beveiligingen in de metaverse, waardoor het spel niet alleen leuk maar ook uiterst nuttig is.

De samenwerking omvat ook co-branded Ledger-hardware, waardoor gebruikers de ultieme bescherming van hun digitale verzamelobjecten krijgen en de ervaring zelf beschermen.

Ledger over de virtuele wereld

Max Vedel, mede-oprichter van Swipe Back, zei: “De grootste uitdaging voor merken die de virtuele wereld betreden, is hun verhalen op een zinvolle manier te vertellen die ze in het echte leven niet kunnen. We zijn verheugd om samen te werken met Ledger om hyperrealistisch bouwen Neem een ​​risico, informeer gebruikers over de groeiende dreiging van crypto-zwendel en creëer verhaallijnen die ze zich zullen herinneren.

“De Sandbox staat bekend om zijn vermogen om game-ervaringen en mogelijkheden voor het genereren van inkomsten en winnen te beheren. Het was het ideale canvas om Ledger te helpen bij het bouwen van deze boeiende virtuele bestemming, een plek om een ​​pauze te nemen van de dagelijkse sleur en tegelijkertijd kaart te markeren.”

Mo El-Sayed, Head of Education and Community bij Ledger, voegde toe: “Het huidige onderwijs is verouderd, saai en overdreven complex. We zijn verheugd om game-architecten en echt meeslepende platforms zoals Swipe Back naar onze Ledgerverse True Web3-educatieve tools zoals sandboxen te brengen. .

“Ledger is uw hoofdsleutel om uw digitale activa veilig te houden in de virtuele wereld. Nu kunt u meer te weten komen over uw virtuele wereld en uw digitale identiteit verkennen via ons meeslepende spel.”

Ariel Wengroff, VP van Global Communications bij Ledger, concludeerde: “Ledger doet geen concessies aan het gebruik van Web3-innovaties om de massa te onderwijzen. Onze samenwerking met The Sandbox en Swipe Back is het begin van een langetermijnengagement voor het bouwen van een meer inclusieve toekomst voor onze gebruikers.”

Leave a comment

Sign Up to Our Newsletter

Ritatis et quasi architecto beat

This Pop-up Is Included in the Theme
Best Choice for Creatives
Purchase Now