X
Decentraland Metaverse festival voegt populaire artiesten toe aan line-up
2e jaarlijkse Metaverse Festival georganiseerd door Kraken zal 15 podia bevatten met meer dan 150 artiesten in verschillende muziekgenres; de presentatie van de volgende grens van de metaverse ervaring Vandaag heeft 's werelds grootste, door gebruikers beheerde en geëxploiteerde Metaverse aangekondigd dat het de selectie van muzikaal talent dat het zal aanbieden aan wereldburgers op het…
Nokia’s toekomstvisie is een wereld waarin de metaverse smartphones vervangt
Tegen 2030 stelt Nokia zich 6G-wereld voor met geavanceerde technologieën. Deze evolutie zal ook meer toegangspunten voor aanvallers creëren. Nokia opende in mei een cybersecurity-lab in Koper, Texas, dat het eerste end-to-end-lab in de VS.
Samenwerking tussen Kun Aguero en de Sandbox Metaverse
Kun Aguero werkt samen met Sandbox. Ze creëren Kuniverse wat een ongelooflijke reeks spelervaringen is met als thema voetbal.

Renault werkt samen met de Sandbox om auto-ervaring naar de Metaverse te brengen

Renault Korea betreedt de Metaverse in samenwerking met The Sandbox. De Zuid-Koreaanse do organisatie van de organisatie zal hiervoor verantwoordelijk zijn. Renault is een van de grootste autobedrijven ter wereld.

De Koreaanse dochteronderneming van Renault, een al lang gevestigd merk in de auto-industrie, betreedt de Metaverse in samenwerking met The Sandbox, een op Ethereum gebaseerd Metaverse-platform. Door deze samenwerking wil Renault Korea zijn merkaanwezigheid in de virtuele wereld vergroten en op Renault gebaseerde virtuele auto-ervaringen naar klanten brengen.

Renault betreedt de Metaverse Sandbox

Renault, een van de grootste autobedrijven ter wereld, werkt samen met The Sandbox om in zijn virtuele metaverse wereld te verschijnen. De Zuid-Koreaanse dochteronderneming van de organisatie zal hiervoor verantwoordelijk zijn en zal de aanwezigheid van het merk in de ruimte versterken door middel van een reeks auto-gerelateerde evenementen, waarbij de producten van het bedrijf worden voorgesteld aan virtuele klanten.

Deze auto-ervaringen zijn bedoeld om het Sandbox-platform te verrijken, waardoor Renault een breder publiek kan bereiken en het potentiële klantenbestand voor zijn producten kan uitbreiden. Cindy Lee, CEO van Sandbox Korea, vertelt over de samenwerking:

Deze samenwerking is een mooi voorbeeld van samenwerking. Sandboxes kunnen evolueren zonder sectorgrenzen. We konden een nieuw soort ervaring introduceren die auto’s en digitale activa combineert in The Sandbox.

De omvang van de samenwerking en de aard van de beleving die geboden gaat worden, zijn destijds niet bekendgemaakt. Renault voegt zich nu bij de bedrijven en individuen die al aanwezig zijn op het op Ethereum gebaseerde Metaverse-platform.

Automerken en de Metaverse

Renault is niet de eerste autofabrikant die producten in een virtuele wereld plaatst. Metaverse is zelfs een populaire bestemming geworden voor deze bedrijven. Volkswagen voerde in april een advertentiecampagne met de naam “Game On” waarin gebruikers moesten zoeken naar NFT’s in een metaverse omgeving.

De Japanse autofabrikant Nissan heeft de Metaverse gebruikt om zijn nieuwste elektrische auto, de Sakura, te lanceren. Het bedrijf bouwde een virtuele wereld waarin potentiële klanten de auto konden besturen en de functies en vormen konden verkennen. Nissan zegt dat de ervaring “ongekende mogelijkheden biedt om in contact te komen met een nieuw publiek.” Het bedrijf verklaarde verder dat het “enthousiast is over wat er gaat komen en zal blijven innoveren in nieuwe digitale benaderingen van onze producten.”

Hyundai pronkt ook met toekomstige mobiliteitservaringen in een virtuele motorstudio genaamd Zepeto, die wordt gerund door Naver Z.

 

Niels: Vrienden noemen mij mister Web3. Altijd op zoek naar innovatie en wil ooit nog een eigen metaverse bouwen. Nu eerst maar even Nederland informeren over alle vette dingen die eraan komen.
Related Post