Skip to content Skip to footer

Paris Hilton geeft feesten en verkoopt NFT’s in de metaverse Sandbox

Paris Hilton kondigde deze week aan dat haar bedrijf, 11:11 Media, haar wereld naar de meeslepende virtuele gamewereld van The Sandbox zal brengen. Hilton “plannen sociale en gemeenschapsevenementen, zoals feesten op het dak en glamoureuze sociale ervaringen” in Malibu-herenhuis.
 

PAris hilton SAndbox samenwerking

Daar zal ze een ‘natie’ bouwen waar ze zal communiceren met haar fans en digitale goederen zal verkopen. Hilton “plannen sociale en gemeenschapsevenementen, zoals feestjes op het dak en glamoureuze sociale ervaringen” in haar virtuele Malibu-herenhuis, met 11 door Hilton geïnspireerde avatars, aldus het platform.

De Sandbox beschrijft zichzelf als een toonaangevende “gedecentraliseerde virtuele wereld” die “deels virtueel onroerend goed, deels amusementspark” is met 300 bestaande partners, waaronder Warner Music Group en videogamemaker Ubisoft, evenals Snoop Dogg en andere beroemde mensen. Steve Aoki, en merken als The Smurfs en Adidas.

paris-hilton-sandbox-metaverse

“Het was ongelooflijk dat Snoop Dogg er was om zijn wereld te ontketenen, en toen ik dat zag, was ik zo opgewonden”, zei ze. “Ik ben erg enthousiast om de wereld van Parijs overal te brengen – we zullen met een aantal andere platforms werken.”

 

 

In The Sandbox gaat ze door Parijs geïnspireerde NFT’s verkopen en virtuele feesten geven, maar ze zegt dat dit nog maar het begin is van wat ze hoopt te bouwen.

“Op dit moment concentreren we ons op ervaring in plaats van het genereren van inkomsten, omdat dat nu niet de focus is”, zei Hilton. “Maar we gaan digitale wearables maken en met verschillende merken werken, en er zijn zoveel spannende projecten die ik nu niet kan aankondigen.”

Hilton’s eerste stap in de metaverse was toen ze eind vorig jaar “Paris Hilton World” binnen Roblox oprichtte. Ze lanceerde de ruimte op een virtueel oudejaarsfeest, waar haar avatar een DJ is. Daarna organiseerde ze een muziekfestival in Coachella dat ze ‘Neon Carnival’ noemde. Volgens Roblox is de virtuele wereld van Hilton bezocht door bijna 544.000 fans, maar het heeft niet bekendgemaakt hoeveel inkomsten het genereert.

Voor Hilton was de virtuele aanwezigheid een kans om meer mensen te bereiken – zonder de 250 dagen die ze elk jaar vóór de pandemie reisde.

 

“Ik was op oudejaarsavond aan het dj’en op de Malediven. Het was mijn huwelijksreis, ik draaide en er waren meer mensen in de wereld van Parijs dan Times Square in New York”, zei Hilton. “Bij het Neon Carnaval hadden we bijna 500.000 mensen, en op het eigenlijke feest hadden we 5.000 mensen. Dat is de kracht van de metaverse, je kunt mensen van over de hele wereld laten genieten en ervaren. Meestal, weet je, An exclusief ding evenement.”

Hilton begon in 2016 te investeren in cryptocurrencies – voordat cryptocurrencies sterk stegen en daalden – en verkoopt sinds april NFT’s. Ze verkocht er vorig jaar een voor meer dan $ 1 miljoen voordat die markt onlangs daalde. Ze heeft ook geïnvesteerd in verschillende startups in de ruimte, waaronder Genies, dat aangepaste avatars maakt, en investeringen heeft aangetrokken van voormalig Disney-CEO Bob Iger, entertainer en model Priyanka Chopra en andere grootheden.

Paris hilton Digitale Sandbox NFt's

Nu is Hilton aan het uitzoeken hoe ze haar echte bedrijf, zoals een sportkledinglijn, kan combineren met haar digitale bedrijf.

“We willen iets kunnen doen waarbij mensen activewear kunnen kopen en vervolgens een digitale versie kunnen krijgen om op hun avatar te zetten. Dat is veel van wat we gaan doen – wat er in het echte leven gebeurt. , zou ik tegelijkertijd in de metaverse gebeuren.”

Ze is in gesprek met andere metaverse platforms om haar invloed uit te breiden. Ze zei niet welke, maar zei dat ze houdt van wat Facebook-moeder Meta doet.

Hilton’s 11:11 Media, dat in particulier bezit is, heeft geen financiële gegevens bekendgemaakt, maar zei dat het bedrijf zijn activiteiten van vorig jaar naar dit jaar heeft verdubbeld en verwacht dit jaar tientallen miljoenen dollars winst te maken.

Er is geen woord over de winsten of verliezen die ze in de loop der jaren heeft behaald met haar investeringen in cryptocurrency, maar haar bedrijf zegt dat ze dit jaar $ 3,5 miljoen aan NFT-inkomsten heeft gegenereerd.

Het is te vroeg om te zeggen wat er zal gebeuren met de Metaverse en de NFT’s die het in de loop der jaren heeft gepromoot.

Leave a comment

Sign Up to Our Newsletter

Ritatis et quasi architecto beat

This Pop-up Is Included in the Theme
Best Choice for Creatives
Purchase Now